Az ügyfélszolgálat, ügyféltámogatás az őrzés védelem működésének alapvető eleme, ugyanis kritikus területről van szó.
Ezen szempontok jelentőségét alább részletezzük.
Az ügyfélszolgálat gyors válaszadása az illetéktelen behatolás esetén
Egy vállalati vagyonvédelmi rendszerben bekövetkező illetéktelen behatolás esetén, ha a biztonsági szolgáltató nem reagál azonnal, az behatolók elegendő időt nyerhetnek ahhoz, hogy értékes tárgyi eszközöket, érzékeny dokumentumokat lophassanak el vagy kárt okozzanak a létesítményben.
A késlekedés miatt az eszközök károsodása, eltulajdonítása vagy az adatvesztés mellett az is előfordulhat, hogy a biztosítási követelések érvénytelenek lesznek, mivel a biztonsági protokollok nem voltak megfelelően betartva.
Információközlés a biztonsági intézkedésekről az őrzés védelemben
Amennyiben a biztonsági szolgáltató nem nyújt részletes információt a biztonsági intézkedésekről, Ön nem tudja megfelelően értékelni a vagyonvédelmi rendszer hatékonyságát. Tegyük fel, hogy a kamerarendszer elavult és nem képes megfelelő felbontású képet rögzíteni, de a szolgáltató ezt nem kommunikálja Önnek.
Ezáltal egy esetleges bűnügyi nyomozás során a felvételek használhatatlanná válhatnak, ami megnehezítheti az elkövetők azonosítását és a károk megtérítését.
Fontos biztonsági fejleményről való tájékoztatás
A biztonsági helyzetek dinamikusan változhatnak, ezért fontos, hogy Ön mindig naprakész legyen az Önt érintő eseményekkel kapcsolatban. Az Ön folyamatos tájékoztatása lehetővé teszi, hogy megértse a kockázatokat és helyesen dönthessen.
Képzeljük el, hogy egy folyamatban lévő biztonsági incidens során a szolgáltató nem tájékoztatja Önt a helyzet alakulásáról. Ennek következtében nem tudja idejében lezárni az érintett területeket, vagy éppen nem biztosítja a megfelelő biztonsági erőket a helyszínre, aminek eredményeképpen az illetéktelen személyek további károkat okozhatnak, vagy akár harmadik feleknek is kiszivároghatnak az érzékeny információk.
Kérdések, problémák, aggályok azonnali kezelése – az ügyféltámogatás alapja
Ha a biztonsági szolgáltató nem kezeli azonnal az Ön aggályait, például egy riasztórendszer gyakori hamis riasztásait, ez jelentősen csökkentheti az Ön és a biztonsági személyzet riasztásokra adott reakcióidejét.
Ennek eredményeként egy valódi behatolás esetén a biztonsági csapat kevésbé lesz hajlamos gyorsan reagálni, mivel hozzászoktak a téves riasztásokhoz, ami jelentős vagyoni és reputációs károkat okozhat a vállalatnak.
Ha Önnek szüksége van olyan biztonsági cégre, amely valódi, folyamatos ügyféltámogatást nyújt, és átláthatóan működik, vegye fel velünk a kapcsolatot! Jogszerűen alkalmazott, szakképzett vagyonőrök kedvező, személyre szabott áron! Tisztelettel várjuk megkeresését!